tirsdag, juli 04, 2006

Yoghurt og podcast


 Du kan laste ned podcastene til mp3spilleren din, slik som min snedige Sony A 3000 (bildet)

 Hei und hopp alle mine trofaste lesere;) Jeg har en fantastisk nyhet å melde. Gjennom Indremisjonsforbundet sin popavis Sambåndet fikk jeg vite at du ka laste ned podcasts av taler i Sunnmøre IMFs
 ungdomsarbeid.
 Schpaa esse!

Ellers så har Tine meierier drevet omfattende lobbyvirksomhet i kjøleskapet mitt, og allerede idag har jeg spist/ drukket fem Tineprodukter. Hjelp! Meierimafiaen har meg.!I min ynkelighet stappet jeg også i meg middag fra Tines datterselskap Fjordland!

Nei takke meg til Synnøve Finden istedet. Hun ser i det minste bedre ut enn Litagos sjokoku...<\font>

2 kommentarer:

Jarle Haugland sa...

Litago ruler! Og nå er det snart sommerferie!

André sa...

Mohahha, ja du kan nå leve i din egen forvridde verden;) Nei, for min del er altså sommerferien snart slutt. Jeg begynner på jobb den syttende og jobber ut ferien. Sån går det når en innstiller etter LUS:P

Have a splendid afternoon