søndag, juli 23, 2006

Aetat; mellomnavnet mitt

Downtown Bønes by daylight, sett fra fugle-
perspektiv










Hei hei mine vennner fra nord og sør.
På torsdag klarte jeg og formidle jobb for Hassan.
Eller lys-Hassan om du vil... Det er en mann som driver lysstøperi i hjertet av Bergen, og som jeg gjerne slår av en prat med og super en kopp (manne)kaffe når jeg har tid. Han spurte meg på forrige fredag om jeg kunne skaffe ham en eller to ungdommer til å jobbe for seg nå i sumarferien. Snill og alltid like hjelpsom som jeg er kunne jeg jo ikke skuffe en slik innterengde bønn, og en uke og et tjuetalls telefonsamtaler senere var dealen i boks.

Dermed begynte min kompis David og skjære ut lys på torsdag, og når jeg var innom for å kjøpe to lys igår gikk butikkken "så det suste"
Noen andre som føler seg fristet til enten å kjøpe lys, eller bruke arbeidsformidlingen Super André?
Tvilte på det ja

Ellers så var jeg og grillet i går hjemme hos ingunn og Eirin på jobben.
Det tok helt av. Tan hadde med seg cabriolet, og med kroppstemperaturvarme utendørs og oppspjærte deler av et tamsvin på grillen ble det en skikkelig suksesseanse.
Vel, jeg for gå ned på rommet og fortsette akklimatiseringsprosessen etter at jeg har flyttet på møblene for første gang siden `97.

Snakkes, og ha en velsignet digg dag.
André

Ingen kommentarer: