onsdag, juli 05, 2006

Frisbeegolf at night

Hei og en riktig god morgen alle sammen. 
Jeg har tatt det store spranget å skulle melde meg inn i en klubb.
Hva slags klubb? Jo, en golfklubb. 
Golf tenker du, og ser deg snart for meg i rutete vest og lysrødsatengskjorte...
Vel, over mitt lik, det er en frisbeegolfklubb, og medlemskapet
 koster mindre enn 15 liter melk.

Etter en skikkelig kickrunde i lynghaugparken frisbeebane 
i går kveld mede Jørgen,
så har jeg sett lyset. Det var en gjeng med dønn seriøse 
"f-golfere" foran oss, og vi fulgte etter dem for å finne banene. 
Ingen sport og intet adrenalin kan du påstå.
Vel, du tar feil! Disse gutta som vi snek oss etter var skikkelig beinharde,
 med en forkjærlighet til sporten sin som få andre.
De hadde ca. 10 frisbees hver med forskjellig skru i den ene
 eller andre retningen.
Litt forskjellig fra den vanlige Brio-disken, eller hur?
Gårsnatten ble en suksess med Starwars, en film om plastiskkirurgi,
 highwaymen, og obligatoriske hos Jørgen pauser med progrock 
og fakta som dette:  
Ha en strålende dag folkens
 

Ingen kommentarer: