mandag, juli 03, 2006

Infrastrukturen "i gang"


Hei, og velkommen til min bebrillede verden.
Endelig har jeg bestemt meg for å presse med til en så stor grad av selvdisiplin at jeg skal kunne poste ting her daglig.
, så da er det bare å hoppe i det:

Jeg har fått en oppgave.

Vel, egentlig flere oppgaver, men de kan sammenfattes i dette her: Jeg skal holde infrastrukturen igang her hjemme. det kan høres enkelt ut for deg, men her i gården er det faktisk en oppgave som krever mye. Huske å spise, skru av platene, vaskemaskin, oppvaskemaskin, akvariet, fuglen, masse rare planter, vaske do, rom, klær og meg selv osv. osv.
Da liker jeg bedre en moped. En moped har den åpenbare fordelen at hjulene går rundt så lenge den har bensin. Her en dag skulle jeg være så tøff å kjøre min kusine hjem på mopeden.
Det skulle bare være å starte mopeden, hive seg på hjul og futte hjem i 45 km. (++)
Sånn gikk det aldri. Jeg begynte å rulle ned en bakke for å starte mopeden på gir, men niet, det var uaktuelt. Så det som skulle ta sekunder tok etterhvert tyve minutt. Hvorfor?
Fordi eg ikkje hadde vridd rundt tenningen. og med sånne banale feil, så er det bare et tidsspørsmål før et eller annet skjer her hjemme.
Godt vi er forsikret

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gjørdis e digg..

Anonym sa...

Da e godt å ha forsikring. Når uhellet kjem på. Snille folk som hjelpe de, og gjer deg gode råd. Hilsen Vinskvetten.