onsdag, desember 20, 2006

Velkommen!

Jeg kjenner mange gjestfrie mennesker, Ikke bare rundt juletider, men hele året. Jeg ser opp til disse menneskene, og spesielt mine besteforeldre og tante Elisabeth og Onkel Børge. Jeg har en stor og god familie, og venner som gjerne gir meg fór og sengeplass. Igår var vi tretten sovende, spisende og snakkende mennesker her.
Helt kanon. Siden vi (meg selv i 3. person) har tillatt oss (fortsatt meg) å være visjonære, så hvorfor ikke komme med et utsagn til. Jeg vil bli gjestfri!
Uvisst hvilken grunn, en kan spekulere i svette, snorking eller søvngjengeri, så ble jeg, Mikael og Kristian plassert i hver vår etasje. God plass? Mhhhm! Men de andre 10 ble liggende i samme etasje. Det så noenlunde slik ut:

7 kommentarer:

Anonym sa...

eg berre lurar. kven er du?

Anonym sa...

en mann med store visjoner!

André sa...

Kven eg er? Vel, det veit eg ikkje sjølv endå. Eg er nok berre endå ein forvirra tenåring. Men noko er eg viss på: Eg likar fotball, og særskjild Tottenham, eg likar mat, eg er frelst frå synda, og har nokon av verdas beste vener.

For meir info, send Kven til *82150**

Anonym sa...

eg fikk feilmelding tilbake, ka gjør eg?

André sa...

Fyller ut de manglende tallene
hint: to av tallene blir det siste lagt sammen, partall, men den først på den nest siste.

Så det så

Maren sa...

Du er full av dritt du!:)
Men konge at du er gjestfri. Fjellveien er ikkje det verste stedet og stikke innom!
My Residence er åpen at all times og, som du veit.

God, gledelig jul i heimen!:)

Anonym sa...

Fresht