lørdag, september 16, 2006

Forvirringen blir TOTAL

Den nye supre jakken min, her gjengitt i gul
Det er ikke alltid fryd, latter og fuglesang og være tenåring.
Ihvertfall ikke når en har stått opp, og det kjennes ut som om noen har skrudd en drill inn i hodet ditt og veltet om på alt som fantes der inne.
Velvel, nok postpubertalt vås.

Jeg har sagt opp jobben på Mc`Donalds. Grunnen til det var ganske enkelt at jeg ikke hadde tid. Søker nå rundt etter andre jobber, og for øyeblikket ser det ut som telefonselger for en av landets fantastiske aviser er aktuel.
Ellers så har jeg klippet håret og kjøpt ny gore-tex jakke.
Ser ut som en skikkelig aktiv og flink klatrende KRIKer. Alt for imagen.;)
Og akkurat dette med image er noe som har opptatt meg litt i det siste.
Er image en ting som hindrer for Guds arbeide inni oss, og vekst som kristen?
Det handler jo om at Han skal vokse og vi skal avta.

Etter å ha samtalt litt med en Mr. Eirik om temaet har jeg kommet til at dette ofte kan være en faktor som trekker en vekk, og som får en til å gjøre feile valg av og til. Ikke misforstå, det er ingenting i veien med et image, men om en bruker altfor mye tid på en rolle, og å hoppe inn i den, så begynner noe å skurre for min egen del.
(Bare en liten digresjon fra meg...)

Ellers, så har Bergens Tidende fra idag av gåttt over til tabloidformat hele uken.
Veldig bra å kunne lese ved kjøkkenbordet uten at avisen ligger oppi fire av fem syltetøyfat p.g.a. størrelsen, og også hendig å kunne lese på bussen uten å okkupere bakerste benk. Veldig frisk design, må si jeg er imponert over grepene som er gjort i både TV-programsidene, og værsiden, sånn designmessig og opplysningsmessig sett. Det eneste jeg savnet var en innføring i kakurospillet som var der.

Veldig bra herr Hålien.

En riktig god dag, med futt, fart og spenning for hele familien fra André i høyden

Ingen kommentarer: