søndag, desember 17, 2006

2015 - en tidsoddysé


Det er lov å ambisjoner. Jeg har sitte meg ned og sett på hvor jeg ser meg selv om et par år.

Målet er å kanskje presse inn dette her i det:
OL-Gull i bobsleigh
Sykepeierutdannelse
Motorsykkellappen
Et år i marinen
1-2 år på LOGOS Hope (søk og du skal finne ut) www.google.com
Tredjeklasse videregående
Jobb som brannmann
Et hus på landet med Husky og stor hage
Pickup (Mitsubishi L200)
Et nytt språk
Bli frisk i ryggen

Spent på å se hvilken som faktisk går i boks.

6 kommentarer:

Solfrid sa...

forslag:
huskyen din med tilbehør er bosatt nord for polarsirkelen. og du kjøper hundeslede i stedet for en eventuell elbil.

noen fler som vil diktere andrés fremtid?

Maren sa...

Sykepleierutdannelse?? Den var ny. Har dei ikkje berre medisinmenn i finnmark då?

Har trua på at du kan viss du vil, Andrè!

Solfrid sa...

samemedisinmenn aah stil!

du kan bli det for min del andré. kristelig gut går undercover i suspekte samemiljøer.

(dritlei av å tyde de bokstavene før jeg legger inn kommentar - kan du endre det NÅ?)

André sa...

Joda, polarsirkelparty skal det bli. Ellers så blir de rare bokstavene kvar. Uten de vil kommentarer som "nakne kvinner på denne linken", eller bli spille gal "her" o. l. komme.

Solfrid sa...

åå.. føre var-prinsippet?

André sa...

stemmer