tirsdag, mai 15, 2007

Haarfarben



Heute habe ich meinen harr gefarben. Rot.

Men mai, en tid spekket med konfirmasjoner, tentamener og andre flaggdager kommer selvsagt den estetiske lysten dettende.

Hvordan se babe ut?


Eller eventuelt som en slags mintrening i å konfrontere menneskefrykt- hvordan se antibabe ut.

Idag lød svaret ganske innlysende i mitt hode- en rødfarge. Så etter mye om og min i kåken til et par fikk jeg farge *hvem og hvor kan ikke nevnes av frykt for reprisalier for de involverte.
Og joda, som syttendemaisveis går vi for en rouge. Ikke særlig pent, nehhei, men OK. Så har vi prøvd det også, i likhet med grønn hanekam (en hard dag i sjetteklasse med sprayboks), lys blonde krøller som sneip, tre år med en kriminell potteklipp, en kompasslugg som viser deg nordpolen bedre enn en standard GPS, skjeivsveis (som kvalifiserte hos frisørmodelloppdragsdamen til å henge i kjelleren på mennenes tupéavdeling og skinhead. Det at Linn farget håret sitt mørkere får vi satse gjør at attraktivskalaen går opp i opp med en pen jente og en ææhm... for øyeblikket mindre pen pojk.


Nyt synet, det forsvinner etter en måned:

11 kommentarer:

JanBanan sa...

Eg liker det!

Kristoffer sa...

Nå var du nasty.
Love Parade neste?

Anonym sa...

Hjelp, sier bare jeg..

Maren sa...

Eg synes det er konge! Det ubeskrivelig talentfulle, fantastiske, mennesket som har gjort dette bør roses i skyene. Få mennesker klarer me en så nøyaktig presisjon å farge ett hår akuratt passe ujevnt til at det blir kult!

Anonym sa...

Skikkelig stilig. Vi trenger deg som modell, asså. Smask

Nikolai sa...

Hei sukkerklump. Du med det space håret. Kom og gi meg en stor klem! Sååååda, det går så bra så. *smask*

Anonym sa...

Zum Geburstag viel Glück

Jon sa...

WICKEEED!


Jon.

kjetil sa...

oga-booga
tarzan er sulten. kan jane lage en zebrabiff?

Maren sa...

Du er so SINNSJUKT dårlig på å oppdatere bloggen din Andrè.. La meg minne deg på at det har gått såpass lang tid at fargen har vokst ut igjen! Skjerpe seg!

Anonym sa...

Oppdatering snart, eller..?